4 mei 2013

Panterprint is leuk

Misschien zit jij nu, na het lezen van de titel, met een boos gezicht achter je scherm en denk je: 'Hoe haalt die troela dat in haar hoofd? Panterprint... leuk.. Nee echt niet!' Goed, leuke uitdaging dit, ik zal je eens overtuigen dat panterprintjes zeer, maar dan ook zeer elegant en classy kunnen staan. En hé, hé, dames, dadelijk kunnen we allemaal deze gruwelijk hete panterprint kerel aan de haak slaan, daar doe ik het voor. ;)
Het beste ga ik voor het laatst bewaren dus als eerst dan maar hoe het absoluut niet moet, ABSOLUUT NIET!! Fasten your seatbelts, hou je hart vast, daar gaan we..

Door dit soort afgrijselijke stofjes, patroontjes en kledingstukken vind ik het nog niet zo gek dat het printje als iets voor stoeipoesjes gevonden wordt. Miauw, purr, rawr. Het lijkt net alsof je zo een of andere mislukte kat (stoeipoes) na wil spelen met kleren uit de verkleedkist van je kleine nichtje. Te strak, waardoor het lijkt alsof je uit de kleding gaat ploffen. Te lelijke panterprint, die nep lijkt, waardoor het zo in een of andere kinder winkel gekocht zou kunnen zijn.. Nee, het is niet altijd carnaval, laat die verkleedkist nou eens dicht zitten!

NEE, NEE, NEEHEE!!!!!!!!!!!!!!!!! Alsjeblieft, scroll verder dan zal ik pas écht kittige outfits laten zien, die wel miauw proof zijn!

*Knielt neer* Ja! Dit is nou wat ik bedoelde, helemaal te gek, het einde, geweldig, prachtig, schitterend, daverend. Prima gecombineerd, het siert de hele outfit, pure klasse zo'n printje.


Bij verre mijn favoriet: het leren jasje met panterprint detail, pretty pretty! Less is more, houd dat goed in je achter hoofd bij het combineren van panterprintjes. Wanneer je te veel van het printje hebt, kom je weer rechtstreeks van de verkleedkist vandaan!


De hoofddoek = zeker een go! Geen ordinair gemiauw hier, dit is hoe echte ladies het doen. Dikke prima. 


Waarschijnlijk heb je vandaag een wijze les geleerd en weet je nu perfect hoe een panterprintje NIET uit een verkleedkist lijkt te komen. RAAAAAAAAAAAAWR.

Hoe combineer jij panterprintjes of ben je er niet zo van?